Charakteristika
Specialista marketingu zajišťuje marketingové aktivity vycházející ze strategického plánu organizace, jejichž cílem je zviditelnění a propagace společnosti, produktů nebo konkrétní značky. Komplexně zajišťuje aktivity spojené s průzkumem trhu, spolupracuje s reklamními, marketingovými a PR agenturami a obchodním oddělením společnosti.
Specifikace
- Realizace marketingových aktivit.
- Spolupráce na tvorbě marketingového a obchodního plánu.
- Analýza prodeje a trhů a monitoring trhu.
- Vyhodnocování efektivity marketingových činností.
- Komunikace s médii, distribuce tiskových zpráv, realizace Public Relations.
- Komunikace s marketingovými odděleními obchodních partnerů.
- Podpora prodejců - obchodních zástupců.
- Analýza vnějších a vnitřních činitelů (SWOT analýza).
- Vyhledávání příležitostí na trhu.
- Vytváření optimální marketingové strategie.
- Získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech.
- Příprava a realizace aktivit pro zvýšení prodeje.
- Spolupráce při tvorbě, zajišťování a aktualizaci webových stránek a informačních a propagačních materiálů.
- Prezentace firmy nebo organizace na internetu a aktualizace uveřejňovaných informací.